Monday, August 22, 2011

lost in translation....

my heart hurt so much today...even my cheer team has grown bigger...i still feel like crying...seem like i can't get him out of my mind even just for a second...it's all bcuz kejadian petang tadi...br je nk hepy lupakan dia sekejap dari my mind...tapi...suddenly dia muncul kat store...very unexpectedly...and i was like statue...terkelu kaku dlm bar nampak dia walked towards me..sumpah..all my emotions mixed up..tak taw nk buat apa time tu...tapi yang pasti..rindu gila kt dia..rasa mcm nk lari pegi hug dia...and i can't even speak properly time ckp ngan dia..padahal dia tanya benda yang langsung takde kaitan ngan diri aku pn..my whole body shaking..tapi dia mcm takde pape perasaan pn...and he don't even said bye time nk blek...and my heart hurt so much since that moment...and for da first time..i cried kt store...all my mood gone just like that...kejam..is it him yg mean or is it me yg lemah...if only i could tell... :(

No comments:

Post a Comment