Saturday, August 6, 2011

hobby tanpa sedar...

agaknye aku nie mmg ade satu hoby dr dulu lg yg aku xsedar until laa td time buat closing task...tetibe terperasan bende nie and membuatkan aku terfikir sendiri...betol agaknye...sebab bila di fikir-fikir balik...mmg dah lame dah bende nie terjadi kt diri aku...mmg selalu laa...hurmmm....
hahh..bende ape yg aku merapek sorg-sorg nie??? hadoii...hoby laa..hoby..hoby tanpa sedar...paham??? hahhh...ape hoby nye???
jeng..jeng..jeng...
aku rase hoby tanpa sedar aku ialah melebamkan dan melukakan diri sendiri tanpa sengaja...betolll...aku mmg suka langgar bende-bende sekeliling aku tanpa sengaja..pastu kang tetiba je belek-belek diri tgk-tgk ade je lebam-lebam sana sini..xpun luka-luka...haihhh~
lousy and clumsy nisa...kesian kan...

p/s : ok..aku taw aku merapek...sekian! =_='

No comments:

Post a Comment