Tuesday, August 30, 2011

goodbye ramadhan 1432 H..hello syawal 1432 H...

ramadhan terakhir...

pejam celik pejam celik..sebulan sudah berlalu...
tahun ini tersangat laa sikit ibadah yg di lakukan pada ramadhan kali ini... :(
ramadhan kali ini juga merupakan ramadhan yg paling sober n sorrow penah aku lalui sepanjang hidup ini...kesiankan... :(
sumpah..banyak gila air mata aku terbazir mengalir..hampir setiap malam laa bole di katakan...
semuanya gara-gara 'dia' yg tetiba berubah dan mendiamkan diri tanpa aku tahu puncanya...
sepertinya kau telah menjadikan aku mangsa keadaan...

owh..nk g buat cookies..nnt sambung lg..oke,bye!


syawal pertama...

tidak seperti tahun-tahun sebelum ini...raya kali ini sgt rilex...tak feel pn..
pagi td bgn pn malas-malas...sumpah takde feel raya...
selalu pagi-pagi da sebok nk mkn ketupat rendang bagai...
tp pagi td nk mkn pn tak lalu...takde nafsu langsung tgk mknan...
bosan..tak taw nk buat apa...
kene tgl uma sorg-sorg sbb keje..suma blek kg...
tp aku tak rasa sedih pn kene tgl uma...
sepertinya semua perasaan aku telah mati....
hmmm.......

oke..bye..nk p keje!

No comments:

Post a Comment