Thursday, August 19, 2010

ke'demam'an menjadikan aku lemau....

masuk ary nie da 3 ary aku demam....
yess...aku demam sebab kene ujan....
time ngah demam nie pown aku kene ujan lg...
so..betambah2 laa demam aku...
awesome kan~
dan d sebabkan demam nie jgk laa aku jd lemau semacam je....
suma benda pown aku malas nk buat...
class da 2 ary aku ponteng....
dok kt bilik..tido sepanjang ary...
haruss~
weiyhh...tp puasa tetap puasa taw!
santek sket...aku xponteng puasa..ok!
aku just ponteng class je...hehee...
ubat??? jumpe doctor???
ape bende kejadah nye 2????
tapaham....~
haruss laa aku xmkn ubat kn...sbb aku x g clinic....
nape x g clinic???
eishhh...bkn nye aku xnk g...
tappi...2 laa kn....
kn da ckp td...
penat laa nk ulang2 byk kali...hadoi~
demam = lemau + kemalasan
paham???
da laa...penat laa nk ckp byk2...bkn nye korg paham pown kn....
bubbye~

No comments:

Post a Comment