Saturday, August 21, 2010

30 hari mencari chenta...


cabaran mengarut lagi carut yg d sertai oleh aku, fahd, & nina...
kemudian d sertai juga oleh wak....
tehasil pabila diri d datangi perasaan kesepian dan ilusy yg terlampau....
d mana kami mencabar diri sendiri untuk mendapatkan teman lelaki atau mungkin juga cinta sejati...kononnye...
geygeh~
bermulanya pada 7th august 2010 and will end on 5th september 2010....
DAMN~
15 days have passed by...
thats mean another 15 days to go through....
GOSH~
whats da progress???
well...nina n fahd seem to be success with their challenge.....
wak...withdraw half way through it...
sentapp~
me??? hurmmm......
dunno what to say....
mule2 mcm kencang je...
tappi kemudiannya...
mcm tade pape perubahan je....
like2 je....
nk kate tade calon...mustahil....
bah kan ramai jgk laa yg dtg mengambil number dan mengisi form...mcm taw2 je aku sdg mencari cinta....
hukhuk~
tappi....
aku sepertinya tiada nafsu utk semua itu....
tedak mencari...malah tedak juga mengharap....
mengapakah begitu????
aku juga tedak mengerti...
aku hanya follow the flow...
bak kate org ramai...pelan2 kayuh~
mungkin itu yg terbahek...
iya benarr~

6 comments:

  1. aku rasa kaw lesbian nie... xde rasa semua tu?! xpOn kaw dah jadi hantu... hahahaha :P bluek!

    ReplyDelete
  2. aku blom tuka orentation lg la...hoishh~
    hantu kah???
    tedak laa....
    mungkin angel barangkali...
    auww~

    ReplyDelete
  3. 2 lorhhh.....tyme ade yg geygeh beusaha kamoo wat tataw je...skrg da tggal bpe ary da....si dye pn da xde skrg...kecewa smpai mebawa diri ke kampong hlaman...hahahaha

    ReplyDelete
  4. to anonymous aka tengku amat pesa....
    shadap laa u!
    huu~

    ReplyDelete
  5. weksss......menyesal la 2 suh shadap....lalalala
    tape2...bole lg 2...kne usaha lebey sket lg....hahaha

    ReplyDelete
  6. menyesal???
    ape kejadahnye 2???
    hellowww......~
    da ilang akal ape kamii nk nyesal???
    owhh..tedak~

    ReplyDelete