Wednesday, September 14, 2011

concern...

'...you have to kiss a lot of toads before you find a handsome prince charming...' -amad farick-

'...move on..forget everything bout him..u deserve someone much more better than him...' -sarina juhari & fadhilah hayadzi-

'...biar lah dia dengan dunia dia...kau enjoy your life..okey..' -rozieyatie-

wekend lepas p kl..merisik kak Fad utk abg sambil raya kt sana...tido kt peninsula suite kt jln duta...ntah suratan atau kebetulan...everytime aku tgh heartbroken mesti aku p kl n tido kt hotel ngan parents aku...da brape kali da terjadi...adakah ia salah satu cara utk memujuk aku??? tp dorg xtaw pn yg aku ngah heartbroken...ntah laa...biarlah menjadi misteri..mungkin nnt bole masuk 'misteri jam 12'...tp yg aku taw dorg suma concern ngan keadaan aku...

1 comment: